HTML

De a csodára várni kell

2011.07.12. 15:06 :: Mimmina

Pár éve azt szerettem volna, ha 30 évesen van saját kocsim, kutyám és gyerekem.Ebből egyetlen egy valósult meg:  a kocsi.
A kutyára 1,5 évet várnom kellett.
Lassan 33 leszek.
Ha másfél éves periódusok követik egymást, akkor fél éve van a gyerkőcnek, de sajnos meg híre pora sincs...na ez az a csoda, amire Mimmina vár!

Két napja, ahogy a témában kutakodtam, találtam egy nagyszerű blogot!Ott azt olvastam, hogy a legegyszerűbb, ha az ember lánya kiírja magából.
Ez a második nekifutásom a "kiírom magamból"-nak.Tavaly ősszel már elindítottam egyet, de a folyamatos kudarceredmények hirdetése után töröltem a blogot, feldühített, hogy bárki is azt gondolja, hogy nyavalyogni jöttem ide.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimminacsodaravar.blog.hu/api/trackback/id/tr653060731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása