HTML

Csodára várok. Mimmina

Friss topikok

Címkék

o-day

2011.08.04. 08:29 :: Mimmina

Igen, azt hiszem, hogy stresszelek a dolgon, habár próbálok úgy csinálni, mint aki nem...az agyam mindenféle számításokat futtat az ideális időpontokról és együttlétekről és ezzel szépen sétálok bele az "állandóan erről beszélsz?!" csapdájába... :-(
A sztori a következő:+/- vasárnapi attrakcióval számítva
Hát a hétvégék jók.Ez is úgy indult.A szombatot elcsesztük, sikerült egy meglehetősen kellemetlen szituációba landolnom, a Drágám "exbarinőjével" kényszerültem egy asztalhoz...Totális KO után hisztérikus hazamenekülés.Remények gyors elraktározása.
Aztán vasárnap tisztább fejjel és egy hatalmas ölelés után visszaállt a rendszer.Újra a számítások motoszkáltak a fejemben és szóvá tettem...többször is, mivel kissé másnapos jótudomásulvettemdemostinkábbtévézek reakció jött.Aztán megkaptam, hogy állandóan erről beszélek.Egészen pontosan 3szor.Viszont ez egy pszichés blokkhoz épp elég...elcsesztem.
Hogy száradna le a nyelvem gondoltam magamban, meg aki kitalálta ezt a hülye biológiai órát, ami basszus sunyi aljas módon, egyszer csak tényleg elkezd ketyegni...és ettől ilyen hülyeségeket csinál az ember.
Maradt tehát a hétfő, kedd, szerda, csütörtök...és a fogadalom, hogy befogtam a szám.

És várjuk, hogy nyélbe ütöttünk- e valamit a hét elején! ;-)
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimminacsodaravar.blog.hu/api/trackback/id/tr973124519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása