HTML

Csodára várok. Mimmina

Friss topikok

Címkék

Levitáció

2011.12.12. 19:57 :: Mimmina

Elhasaltam.
És most majdnem leírtam, hogy mekkora érzéketlenek a férfiak, hogy amíg a saját bőrüket nem viszik a vásárra, addig fel sem fogják, hogy mi nők mit cipelünk magunkkal hónapról hónapra...de máris bocsánatot kérek a megjegyzésemért, meg egyáltalán, hogy dühömben felmerült a gondolat is...
Tény, hogy nem fogják fel olyan drámaian.Tény, hogy várja ő is és ezért képes is tenni...nem húzza ki a fejét a hurokból, mint sokan mások.Tény, hogy kurva sok időm van gondolkozni.Naponta tudom különböző dimenziókba lőni magam, vádolok és megbékélek, dühöngök és csendre intem magam.
Lehet, hogy effektíve nem töri a fejét napi szinten az én kis "gyerekprojektemen", de érte, értem és értünk dolgozik nap , mint nap, szeret és törődik velem...
De akkor is elhasaltam.Kétnapos, rohamokban felbuggyanó sírás...minden előzetes behatás nélkül, önkontroll nélkül...mert persze megjött.Mert persze pontosan tudtam, hogy mikor kellett volna együtt lennünk és ez fizikálisan kivitelezhetetlen volt...nem várt felkészületlenül, mégis mellbe vágott, megint előjött a bukott nő feeling.
Fájt.Napokig marta lelkem a nincs.

Jön a karácsony.Ez az ami ebből a letargiából kirángatott.Jön a kis családom.Mert igenis nekem is van családom, még ha sokszor azzal ostorozom magam, hogy gyökértelen vagyok és nem tartozom senkihez.
Valahogy ki kéne kapcsolnom kicsit, remélem a készülődés segít, aztán ha elrohantak az ünnepek, majd újra felveszem a kesztyűt!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimminacsodaravar.blog.hu/api/trackback/id/tr623458714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása