HTML

Kényszerpihenő

2011.07.28. 13:58 :: Mimmina

A júliust úgy gondoltam nem erőltetem.
És a szervezetem mélyen együtt érzett velem,így gondoskodott nekem egy finom kis felfázásról...persze rögtön ment ez is az én számlámra, hiszen minek ül le az ember lánya fent északon,valami rohadt hideg padra mindenféle alapfelszereltség nélkül.És de főleg ha megteszi, akkor az az így járt kategória.
Dögrovás, orvos, antibiotikum.
Hogy jól tettem-e, vagy sem, nem tudom, de okosan beszedtem mindet.Azért mert tényleg cefetül éreztem magam, azért mert ez megijesztett, hogy nehogy valami maradandó legyen belőle, azért mert ennek a hónapnak már úgy is lőttek.Annyi teát megittam, hogy a végén már rá sem bírtam nézni, viszont tényleg igaz, hogy ilyenkor a sok folyadék segít kitisztítani a "rencert"...amikor nem ittam eleget szép kis görcseim lettek megint, aztán ahogy bepótoltam elmúlt...tudom ajánlani!:-)

A pozitívum pedig, hogy a ciklusom nem gabalyodott össze az előző havi malőr miatt.Tartja a 28 napot, pontosan időben érkezett.

Most pedig lassan középidő felé tartunk...Egy ismerősöm azt tanácsolta: ne számolj!És ne is gondolj rá, hogy hányadik nap van!Megmondaná valaki, hogy ezt, hogy lehet kiiktatni a fejemből?Mert magamtól nem megy...
Jó, ez az ismerős azt is mondta, hogy ő nem tudja mi az hogy rendszeres ciklus, mert neki sosem volt az.Hehe, micsoda előny!Nekem ez a számológép 20 éve működik az agyamban, rutinszerűen fut az alkalmazások között,nincs DELETE gomb.Ő a harmadik gyerekét várja, nekem egy sincs...Még!

Visszanyúlva az előző bejegyzéshez:
A párom anyukájával voltunk pár napra a Balcsin. Sokat beszélgettünk, persze mindig szóba kerül az unokakérdés is, majd leesett az állam amikor mondta, hogy Nagymama múlt hónapban azt mondta neki, hogy én biztosan terhes vagyok, mert valahogy olyan furcsa vagyok és másképp nézek ki...csak nyeltem egy nagyot..."ha tudnátok" gondoltam magamban!De nem szóltam egy szót sem.Jobb a csend.Felesleges aggodalom, sajnálkozás kiszűrve. Viszont érdekes, hogy a Drágám is érezhetett valamit,biztosan valami jóféle biokémiai érzékelőjük van.Hiába a vérvonal kötelez!


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimminacsodaravar.blog.hu/api/trackback/id/tr553107062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása