HTML

Csodára várok. Mimmina

Friss topikok

Címkék

THe ReaL FaCT

2012.03.27. 19:53 :: Mimmina

Az pedig az ,hogy ebbol vagy korhazi kezeles, vagy/es gyogyszeres hadjarat lesz...
A mult havi exotikus gyerekcsinalos almom nem jott ossze.Ember tervez, Isten meg vegzi a maga dolgat...hozott nekunk remek kis napszurast es ezzel szallt tova minden remeny.

Jo, akkor ha kell itt vagyok, belepek a ringbe.
Ahogy a doki mondta, menstruacio utani 10 nap tegyem tiszteletem.Es en megtettem.Terdremegve, "anyaszult meztelenul".
Kedves volt, tapintatos, es konkret.
A jobb oldali petefeszek varhatoan par napon belul termel nekunk petet, jo lenne visszamenni 1 het mulva, hogy megnezzuk, volt-e valami.
Hat ra egy hetre szepen ki is derult, hogy igen volt.Teha mukoik!Hurra!
Nezzuk meg mit csinal kovetkezo honapban a bal!!!!
De kozben a draga is elmehetne urologushoz, hogy mi ujsag van nala, aztan ha mindenki mindent termel, akkor laparoszkopia!
Igen gyorsan ki is derult, hogy a draga szep mennyisegben es megfelelo aktivitassal all rendelkezesemre, 3 napon belul volt eredmenye, hogy "lattam, 5os leulhet".

Hat en is leultem.Milyen konnyu is abba kapaszkodni, hogy hatha nem nalam van a baj, hogy hatha nala gyengek a fiuk, es hogy meguszom ezt az egesz torturat...
Kemeny ebredes.Mint amikor a tuzo nap reggel felrobban a horizontrol es atszurja magat a meg alvo ember csukott szemhejan, pirosan langol es azonnal vege az alomnak...
Szoval jovo honapban RE.De mar ugy is mindegy...vegig kell jarjam az utam!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimminacsodaravar.blog.hu/api/trackback/id/tr244344328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása