HTML

Csodára várok. Mimmina

Friss topikok

Címkék

Laparoscopy - 2012 majus

2012.06.14. 09:58 :: Mimmina

Ez lett a vege a dolognak.
Bar mennyire is tiltakoztam ellene, barmennyire is probaltam kibuvokat talani es tovabbi alternativ kivizsgalast keresni.Ez lett a vege.
Aprilisban szepen kiderult, hogy a bal oldali petefeszkem is szepen mukodik, akkor kukkantsunk be hogy mi ujsag odabent.Tulajdonkeppen mar halas vagyok erte...annyi cikket olvastam azota, babara vagyo nok irjak, hogy az orvosuk evekig biztatta oket varakozasra mindenfele feluletes vizsgalat utan es hogy a laparoszkopia hozta meg a megoldast es ha tudtak volna akkor hamarabb kerestek volna masik orvost, aki komolyabban veszi a dolgokat...igy utolag en voltam a hulye.Vissza kellett volna mennem fel ev utan, ahogy a doki mondta anno...nem pedig varni, meg varni, hogy hata most...
Merthogy talatak dolgokat.
Maga a mutet komolyabb volt, mint gondoltam es az elso par nap meglehetosen fajdalmas is, de hala az ido jotekony gyogyitasanak, lassan mar el is felejtem, milyen vacakul is voltam...
Voltak szep kis osszenoveseim, nem a petevezetekem ugyan, hanem a hasfalam, a beleim, a mehem.Egy fincsi kis korabbi gyulladasnak koszonhetoen...igen, volt par szep felfazasom, amit nem vettem komolyan, de sosem gondoltam volna, hogy ez ilyen aljasan dolgozik odabent.Soha.Nem hittem az into szavaknak, hogy oltozz fel, vigyazz, nehogy felfazz.Jo, volt koztuk olyan is amirol igazan nem tehetek es azt sem tudom honnan szedtem ossze.De sokszor a kikezeletlensege az en hibam volt.
Aztan a petefeszkem burka vastagabb, mint kellene hogy legyen.Igy a petesejtek vagy nehezen jutnak ki es kozben jo esellyel halnak el, vagy ki sem jutnak, igy hiaba is varnak a spermiumok esetleg jo idoben jo helyen.Furtak ra lyukakat, ami atmeneti megoldast jelent, de regeneralodhat, visszanohet.
A vagasok is szolidak es eleg szepen gyogyulnak, van beloluk 3 is.Ketto a csipocsontjaimnal, egy a koldokomnel.Ez fajt a leginkabb, lehet kicsit megcibaltak ott.

A mutet utani, korhazban toltott masfel napot "lebegve" toltottem, koszonhetoen a narkozisnak es a fajdalomcsillapitoknak, valami merhetetlen nyugalom toltottel, megszallt az az erzes, hogy egy uj szegmens kovetkezik az eletemben.Minden uj lesz es rendben!Mert az nem lehet, hogy nem!
Viszont az biztos, hogy vezekelnunk kell az elkovetett bunokert.Az teljesen mindegy, hogy ezek tettek, vagy kimondott szavak.Nincs menekves.En sem akartam mar menekulni.Felfogtam, hogy vegig kell jarjam az utam.Nincs konnyebb kerulo!Nincs " kislisszanunk a hatso ajton".

Most van 3 honapunk.Nincs absztinencia a mutet utan sem.Rogton azonnal es mindent bele!
Csak az en Dragam feltett, hogy nehogy fajdalmat okozzon.Mondatm is neki, hogy nyugi ha fajna, akkor nem csinalnam! ;-) De nem sikerult.Azt gondolom, hogy a mutet utani trauma, azert dolgozott a testemben tudat alatt is.Talan ebben a honapban.
Most tudom egyebkent 100%-os biztonsaggal kijelenteni, hogy igen, biztos, hogy varjuk.Mind a ketten es egyutt.Lelkielg sokkal kozelebb kerultunk egymashoz ennek a korhazasdinak koszonhetoen.Megszuletett bennem valami nyugalom, ami eddig nem volt jelen.Es talan ez is kozre jatszott eddig...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimminacsodaravar.blog.hu/api/trackback/id/tr944587425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása