HTML

Februari almodozo

2012.02.07. 14:09 :: Mimmina

Bar most sem erre szamitottam, de megjott.
Fasza tuneteket produkaltam pedig.Jo korai mellfeszules, puffadt has effekt es almossag, aztan persze menetrendszeruen, pontosan a vart nap reggelen klassz gorcsre ebredve tudatosult, hogy most sem lesz semmi.De hogy mennyi vagyakozo no van a neten, az elkepeszto!Tobb tonna forum foglalkozik a terhesseg korai jeleivel, illetve a megtermekenyules tuneteivel.Nem lenne szabad ilyesmit olvasnom!
Jo, hogy azt vartam, hogy mikor mehetek vegre dokihoz, es meg kell varjam a menstruaciotol szamitott 10. napot.Aztan megnezzuk, hogy erik e a petem! :-D Amit ugyan egy eve megneztunk, mert pont akkor voltam nala, de valahogy a nagykonyvbe nem kerult bele.Tehat repeta.
A nagy onkepzes eredmenyekeppen pedig vettem egy nagy zsak malnalevel es palastfu teat.A malnalevelet az elso 2 hetben kell inni, hogy segitse a petesejtkepzodest, aztan a palastfuvet meg a masodik 2. hetben, hogy ha esetlegesen megfogant a baba, akkor segitse a beagyazodast.A malnalevelrol azt olvastam, hogy 1-2 nappal elorehozhatja az ovulaciot es bovebb folyas kisereteben jelez a szervezet, hogy a petesejt elkeszult! :-)
Napi 2 cseszet iszom, reggel es este, fogyaszthato ize van.
Meg 1 het es irany az orvos.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimminacsodaravar.blog.hu/api/trackback/id/tr754075237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása