HTML

Csodára várok. Mimmina

Friss topikok

Címkék

2012 szeptember

2013.01.23. 15:21 :: Mimmina

Kanada meses, gazdag, valtozatos es igazi filmbeli vilag.
Es valojaban velem is igy tortent minden.Bizonyos mozaikokat persze csak utolag tud az ember a helyere rakni, de minden pontosan illeszkedik a helyere.

Az elso, apro jel az valahol a Jasper Nemzeti Parkban volt.A canyonok, vizesesek, burjanzo vad erdok, sziklas hegycsucsok kozott...Igazi es klasszikus tunet.Egyik reggel par csepp ver, meg a menstruacio elott.Na remek,megint meg fog jonni.Igaz, mintha par nappal korabban lenne, de biztos a klimavaltozas miatt, meg hogy rengeteget turazunk...ki tudja...biztonsagi okokbol jol feltankoltam tamponnal es betettel, be is raktam egyet, hogy ha meg talalna jonni valamelyik hegyteton, akkor ne erjen varatlanul...meg valami medve kiszagol maganak! :-)
De aztan a par cseppnel nem lett tobb...nem is foglalkoztam vele, meg mindig meg voltam yozodve, hogy a megeroltetes miatt van es, hogy elorejelzes, hogy 3-4 napon belul valami mar varhato...

A kodos emlekeim szerint volt 1-2 ejszaka is, amikor felalomban azt ereztem, hogy mintha gorcsolne a hasam...hogy faj es felhuzom a labam...de az erzes nem volt erosebb az alomnal, igy nem is tertem teljesen magamhoz, reggelre, meg mar nyoma veszett ennek az ejjeli kisertetnek...

2012 szeptember 16. vasarnap
Ez az a nap, amikor mar meg kellett volna jonnie, de nem volt idom foglalkozni vele, hogy most akkor milyen nap is van.Estenkent altalaban hulla faradtan zuhantunk agyba...hol valami utmenti motelben, hol autoban...sokszor azt se tudtam hol vagyok.
Egy kis telefonjegyzet az utrol: "Vasarnap ota varom, hogy megjojjon es probalok visszaemlekezni, hogy mi is volt pontosan...Ma szerda van, kb a menzesz elott 1 hettel kedodik a mellfajasom, most ez mar joval tobb...Nem emlekszem pontosan, de mintha mult heten hetfon mar fajdogalt volna...es egyik nap a Jasper Park kornyeken volt egy kis barna folyasom is, amirol azt hittem meg fog jonni, raktam fel tampont is, de semmi...Tobbszor szeretkeztunk is, amirol azt gondoltam meghozza, legutobb hetfon, de semmi...ha pentekig megmarad a mellfajasom, tan remenykedhetek, hogy van velunk valaki odabent...Barcsak..."

Ez volt az a nap, amikor a Yellowstone Parkban a gejzirek es turkizkek, kenszagu tavak kozott kacskaringozo uton eloszor felhoztam a temat az en Dragamnak...hogy tudja-e, hogy kesik...mar 3-4 napja...Mosolyogva leintett, hogy aaaaaaaaaaaaaaaaaa az meg semmi...ez csak jetlag!AZ utazas miatt, majd megjon...
Jo, mondom gondolj, amit akarsz, nekem ilyet nem szokott csinalni...es haragudtam magamra, amiert nem birtam tartani a szamat, mig haza nem erunk...o azt hitte, hogy amugy is otthon jon majd meg, nem lesz vele gondom ott kint.

"Csutortok: ma reggelre nem faj a mellem :( jo szutykul, nyomott vagyk...otthon lassan ejfel...reggelre, azaz itteni este meg fog jonni...en ezt nem tudom, hogy lehet elviselni...
Tevedtem (+30 perc) meg mindig faj a mellem, veletlen hozzaertem es meg mindig erzekeny...nem ertem en ezt..." - uton Idaho fele...

"Itteni pentek este van, otthon mar inkabb szombat, meg mindig semmi...hat ezt nem tudom hova tenni..."

"23.-24.-en jottunk haza, a gepen beszelgettunk es megint felhoztam a dolgot, csak nem birok magammal!Reakcio: ahhhhh, csak jetlaged van...oke, akkor a ket hetes mellfeszules csak illuzio!Erre o: 1 het, nem ketto!Jaaaa, hogy ezt is jobban tudod????" Meg, hogy : "hazaerunk, elmesz 3-szor kakilni es meg fog jonni!!!" :-D
A repules hazafele egy remalom volt, azon fohaszkodtam, hogy csak egyszer erjek haza, plane ha ott lapul valaki velem...akkor vegkepp haza kell erjunk egyben, szerencsesen!

"Ma mar kedd van.Ez a 10. nap!" De nemjutottam el tesztet venni...irgalmatlanul faradt voltam egesz nap.

Szeptember 26.-an delelott megcsinaltam a tesztet. P O Z I Z I I I I I V!!!!!!!! :-)
Felfoghatatlan erzes, amikor felfut a vizelet a teszten es azonnal berobban a ket rozsaszin csik!!!!!Es ott vannak!Es az embernek csak potyognak a konnyei...tobb percet ucsorogtem igy a furdoben, magamban...senki nem volt itthon...a Draga dolgozik, nem nem hivom fel!Megvarom mig hazaer!Latni akarom az arcat!A reakcioit!
Euforikusan lebegtem a hazba egesz nap.Egyedul a hugomat hivtam fel azonnal, mert muszaj volt valakivel beszelnem, kulonben szetszakad a lelkem....Persze az ember ok nelkul nem telefonalgat mobilrol kulfoldrol, o rogton tudta, hogy valami fontos dolog van! :-) "Mi van terhes vagy?!?"
Viszont szerda van, ez az a nap, amikor a Draga a fiat is hozza 2 orara, tehat meg azt is meg kellett varjam, mig hazaviszi...vanszorogtak a percek, mikozben en alig fertem a borombe.Aztan eljott az este 6...kettesben maradtunk, befeszkeltuk magunkat a tv ele...most, gondoltam , most jo lesz, gyerunk a tesztert!
"akarok mutatni valamit! - mi az?! - Hat a kis Jetlag!" :-) " Te csinaltal tesztet???Es ez most akkor pozitiv???Tenyleg ket csiknak kell lennie?!?" Aztan fel oras sokkhatas...csak bamult ki a fejebol, bele a semmibe, mintha a tv-t nezte volna, pedig szerintem fogalma sem volt mit vetitenek...Aztan egyszercsak, hogy ez akkor most tenyleg?!?Es lesz babank?!?!?!Es kis Kanadai lesz?!?!?!Es mikor mesz orvoshoz?!?!Aztan meg csak vigyorgott sumakul a suni fejevel!

Az orvossal vartam meg egy par napot.Biztos, ami biztos..Majd hetfon....addig hadd pihenjen meg a dolog...

Aztan visszagondolva az egesz utazasra, apro jelzesek mar voltak...Az utolso napok egyiken valahogy megundorodtam a varva-vart kavemtol, pedig jo nagy poharnyit vettem.De a felenel azt ereztem, hogy ha meg egy kortyot iszom belole, akkor kijon az egesz.Aztan meg egy kimerito nap vegen, ahogy kiszalltam a kocsibol majdnem osszecsusztam...alig vartam, hogy agyba keruljek este.Akkor persze ezeket mind, mind a kimerultsegnek tudtuk be.
Aztan mar itthon, megfoztem a megunhatatlan bolognai spagettimet, de mar nem ettem belole olyan joizuen, mint szoktam...furcsa is volt...Hat a teszt a magyarazat mindenre!


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimminacsodaravar.blog.hu/api/trackback/id/tr985037239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása