HTML

...visszaszámol...

2011.09.04. 16:31 :: Mimmina

Na még egy hét.
Aztán akár minden kiderülhet.
Nagyon feszült voltam a hónap elején, szépen rá is nyomta minden bélyegét a kapcsolatunkra.2 héten át játszottunk mirelit osztályt, aztán ahogy jött, úgy úszott is tovább...Már nem adtam figyelmeztető jeleket.Már nem kakukkoltam, hogy "ittazidőmostvagysoha".
Persze, voltunk együtt.Van az a csillagfényes hajnali négy óra, ami elveszi az ember józan eszét...megint gazdagodtam, egy na ilyen még nem volt-tal, kint a teraszon, buliból hazaérve...de már nem hozakodtam elő azzal, hogy ovuláció, meg így meg úgy...nincs hozzá több erőm...nincs erőm számolni, meg várni, meg remélni...ebben a hónapban kicsit feladtam.Lehet, hogy beleszólt az a két hét mosolyszünet is...
Hát még egy hét.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimminacsodaravar.blog.hu/api/trackback/id/tr653202197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása