HTML

2012 oktober

2013.01.24. 14:27 :: Mimmina

Oktober 1. hetfo 6 het
"Voltam dokinal, vagy 3 orat vartam mire sorra kerultem...eletem leghosszabb 3 oraja...de az eredmeny oromteli: 6mm es kicsi zakatolo szivecske!!!El sem hiszem!Kaptam valami hormont, hogy el ne veszitsem, meg folsavat, ahogy utolag kinyomoztam, hogy mi is az!19.-en kell visszamennem kontrollra, remelem minden rendben lesz addig."

Oktober 15.
"Vanszorog az ido...Ket het telt el vegre nagy keservesen...osszevissza erzem magam. A legrosszabb ez a gyomorkavargas, meg hogy egesz nap tart es semmivel sem tudom enyhiteni!Penteken var a kontroll, a legszebb szulinapi ajandek.

Oktober 19.
Az ellenorzesen valtozatlanul minden rendben, az ultrahang mar egy komoly kis babszemet mutat,elvielg nagyobbacska is az ilyenkor megszokott atlagnal,  a kovetkezo szeansz november 2.-an lesz, akkor adnak mar kiskonyvet is.

Az allapotom elerte a pszichopatikus szintet.Enni szinte semmit nem birtam es inni sem. Mindennek fura ize volt, meg a csapviztol is kirazott a hideg, mindemellett merhetetlen faradsag ult rajtam egesz nap, cserebe sokszor ejszaka nem tudtam aludni.Ha valamit kitalaltam tobb oras toprenges utan, hogy vegre megennem, az addig esett jol, mig maga az etkezes tartott, utana szepen elindult a gyomorlift felfele...Tobb helyen olvastam, hogy van aki ezt elkerulendo egesz nap eszeget..hat nem tudom, az tuti plussz 10 kilo lenne 1-2 honap alatt.AZ egyetlen dolog, amit joizuen meg tudtam enni az az alma es a szolo volt joforman.Ezen meg persze mar-mar totalisan ki voltam borulva, meg a tohonyasagomon is...Mi az hogy allandoan huz az agy!?!?!Nincs kedvem semmihez es senkihez?!Tarsasagba menni meg foleg nem...

Elkezdtem olvasni a kulonbozo kismamaoldalakat, ami arra jo, hogy kepbe kerul az ember, hogy mi is zajlik a pocakjaban, meg hogy milyen valtozasok varhatoak...persze fele rohejes!Sok helyen lattam azt irtak, hogy a kismamanak a 12hetre eltunik a dereka (most amikor ezt a blogot irom, a 23. hetben jarok, most kezdett el parologni a karcsusagom...)  Ezek tartottak eletben, meg valamelyest segitettek megerteni, az aktualis allapotomat, a kovetkezo vizsgalat mellett, remenykedve vartam a 12. hetet, hogy vegre muljon mar el ez az allando emelyges...
A masik megterhelo dolog a titoktartas volt.Nem feltetlen azert, mert nem tudom befogni a szamat, hanem mert attol feltem, hogy rogton kiszurjak a szakavatott szemek, hogy valami nem stimmel velem. Es persze abszolute hirzartal volt!!!Egeszen pontosan november 17.-ig, ami anyos 60. szulinapi bulija. Addig itt senkinek nem volt szabad megtudnia, mert futotuzkent terjedt volna a hir es nem lett volna meglepetes a meglepetes...Ez azert volt duplan nehez, mert eddig surun jartam hozzajuk, most meg huztam fulem farkam, mindig valami alibit kitalalni, hogy miert nem megyek, vagy ha megyek is, miert nem iszom kavet, vagy alkoholt eppen...Egyszer amikor delelott hivott es felebresztett, meg is kerdezte, hogy mi van terhes vagy?!?Te joooooo eeeeg, hanyszor menstrualtam ebben a masfel honapban! :-) De az otkobert sikerult szepen elsummantani!
Az en csaladomnak persze mar elujsagoltam honap vegen, hadd oruljenek velunk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimminacsodaravar.blog.hu/api/trackback/id/tr475041008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása